Erotske price i erotski tekstovi

Kupovina Prodaja

Femina.rs

Ljubavni Sastanak na Fejsbuku

Ljubavni Sastanak registracija

Drugareva zena i ja u njoj

Erotska Prica

Vrati se nazad na Erotske Price

Prica o drugarevoj devojci koju sam sprcio

Svi mu�karci su svinje. To tvrdim iako sam mu�ko. Imamo svoje partnerice, djevojke, supruge, ali svakom se digne na zgodnu tetu iz dućana, ili seksi kolegicu s posla. Tip sam osobe koja ne razmi�lja puno kad vidi dobru priliku. A ova prilika nudila se sama od sebe...
Dakle, Tanja je �ena mog frenda Igora, i da - oduvijek me palila. Ispočetka sam se prekoravao zbog toga jer mi je Igor stvarno dobar frend, ali je svako na�e dru�enje postajalo nova prilika da u�ivam u pogledu na Tanju. Vanserijski par cica, oblo zamamno guza, noga za popizdit... Igor je fakat imao ukusa, zapravo bih prije rekao da mu je upala sjekira u med. Tanja je uvijek vesela i pristupačna, pa smo vrlo brzo međusobno počeli koketirati, a Igor u tome naravno nije vidio ni�ta lo�e, smatrajući da se svi skupa samo dobro zabavljamo, �to je i bila istina. No, duboko u sebi osjećao sam da je Tanja moja sorta. Glumila je tobo� vjernu, fri�ko udatu suprugu, tepala mu "moj mu�iću", a u očima sam joj vidio jedan veliki, tvrdi BiiiiP! Ispočetka sam mislio da ta alatka pripada njezinom zakonitom, ali sam se vrlo brzo razuvjerio...

Prije nekog vremena naletio sam na Tanju u gradu, bila je solo u �opingu. Poziv na kavicu nije odbila; dapače, silno se razveselila �to smo se slučajno sreli. To je bila jedna od rijetkih prilika kad smo nas dvoje bili sami, bez Igora. Spikali smo o svemu i svačemu, a ja sam pohlepnim pogledom skenirao njezin razgolićeni dekolte. Reagirao sam tipično mu�ki - instant erekcijom. K�o da je to osjetila, Tanjica je ubacila u petu brzinu, počastiv�i me s nekoliko takvih pogleda da bi samo mrtvac ostao hladan... No, sve �to je lijepo kratko traje, pa je Tanja skupila stvari i rekla da mora doma, jer će se Igor uskoro vratiti s posla, a ona jo� nije ni�ta skuhala. "Sretni gad, ima takvog komada doma, jo� mu i kuha", pomislih. Iste sekunde u glavi mi se upali �aruljica! Razmi�ljajući samo onom glavom dolje, velikodu�no se ponudih:
- Treba� pomoć sa stvarima?!

Nisam ni mislio da će odbiti... Spremno sam dohvatio vrećice i po�ao s Tanjom prema njihovom stanu u blizini. Nekoliko puta propustio sam je ispred sebe i u�ivao u tom seksi dupetu, koje se izazovno presavijalo u ritmu njezinog zavodljivog hoda. Pobogu, kako je uopće uspjela navući te traperice na sebe?!
- Hoće� gore na kavu - upitala me kad smo stigli do haustora.
- Pa neću te valjda pustit da sama vuče� te stvari po stepenicama - izigravao sam d�entlmena, iako su mi namjere bile sve, samo ne d�entlmenske. Znala je to i ona, zato me i pozvala... Spustio sam vrećice na pod u kuhinji, a Tanja je stala pospremati kupljene stvari u fri�ider, izbaciv�i svoju guzu prema meni. BiiiiP mi je bio tvrd k�o kamen! Da, bila je to sad ili nikad prilika. Nisam imao puno vremena na raspolaganju.
- Evo, sad će kavica, samo da pospremim ovo - reče Tanja ne vadeći glavu iza vrata fri�idera. Sna�na nagonska sila mu�jaka u punoj snazi povukla me prema Tanjinom izbačenom dupetu.
- Ma pusti sad kavu - odvratio sam, plasirav�i dlan ravno na njezin guz. Iznenađena, Tanja trzne tijelom prema naprijed, ali je negativna reakcija za divno čudo izostala! Čak �tovi�e, mazno je uzdahnula, ne mijenjajući pozu. S jo� vi�e vjetra u leđima, pomilovah joj guza s obje ruke. Pogledala me preko ramena sa smije�kom na usnama.

- Dečko bi se malo igrao, ha - upita, no umjesto odgovora privukoh je sna�no k sebi, namjestiv�i uzdignutu karu u hlačama ravno među njene guzove. Ona se uspravila i zatvorila vrata fri�idera. Dr�eći je za bokove, trljao sam krilo o njezino čvrsto, utegnuto guza, a ona se, uzdi�ući i stenjući, mazno uvijala. Osjećao sam svje�i miris njezine kose koju je skupila u rep. Nisam mogao odoljeti da je lagano ne ugrizem za tanki, miri�ljavi vrat. Poluglasno je prostenjala i propela se, potra�iv�i rukom moj BiiiiP iza svojih leđa. Nije joj tebalo puno... Zgrabila me među noge i počela ga sna�no pritiskati kroz hlače. Uhvatio sam je za sise i stao ih stiskati jednu uz drugu kroz vestu i grudnjak. Grčevito je pritiskala moju batinu. "Tanjice draga, prodaj ti nekom drugom spiku o vjernoj �enici", pomislih u tom trenutku, i kao nekom telepatijom, začula se melodijica njezinog mobitela.
- Oh, Igor - pro�aputa Tanja negodujući i odvoji se od mene, pogledav�i me znakovito ispod obrva. Nasmije�io sam se i naslonio na �ank. Zanimalo me �to li će izmisliti svom mu�iću.
- E, bok... jesam... da... aha... dobro... i ja tebe, bok, vidimo se!
Prava mala kučkica!

- Kvragu, sti�e za pola sata - reče i počne u�urbano stavljati lonce na peć. Samo je nekoliko tankih pramenova koji su ispali iz urednog konjskog repića naznačavalo �to se ovdje maločas dogodilo. Ona se poku�ala preobraziti u tobo� bri�nu �enicu. A tako me samo jo� vi�e napaljivala! Stoga sam joj ponovo pri�ao s leđa i ulovio je za sisu. K�o opaljena strujom, ona se naglo okrene prema meni.
- Nee... ne smijemo - poku�ala se oduprijeti strasti koju smo pobudili jedno u drugom. Gledajući je ravno u velike, ra�irene oči, primio sam je za guzove i privukao k sebi. Miris njezinog parfema �kakljao mi je nosnice. Sna�no sam je poljubio i uvalio joj jezik među usne. Ona se poku�ala odmaknuti, pa sam je podigao u zrak i ponovo je poljubio. To je sru�ilo njezin otpor. Naskočila je na mene, obujmiv�i me nogama oko bokova. Uzvratila mi je strasne poljupce. Jezik joj je bio topao i mek. Sad je definitivno pala zadnja granica među nama. Naslonio sam je na �ank, posjednuv�i je na njega. Ljubili smo se divljački, ona me grebala noktima po vratu, a ja sam preko odjeće trljao uzdignutu batinu o njezino međuno�je.

U toj buri rasplamsalih strasti nekako smo dospijeli do trosjeda u dnevnoj. Grčevito smo stali svlačiti odjeću jedan s drugog. Tanja me gurne u naslonjač, opkoračiv�i me. Vrtjela je sna�no jezikom po mojim ustima, a ja sam joj pod vestom vadio sise iz grudnjaka. Prevukav�i joj vestu preko njih, pred mojim očima su se zatresle dvije velike, miri�ljave sise. Igor je fakat bio sretnik! Uzbuđene bradavice okru�ene velikim, smeđim kolobarima doimale su se kao oči koje me pozorno promatraju, čekajući moj sljedeći potez. A ja sam ih obujmio s oba dlana i stao pohotno sisati, dok se Tanja borila s remenom na mojim hlačama. Obujmiv�i ustima cijelu bradavicu, grickao sam je i vrtio jezikom oko nje. Tanja se uvijala na meni i stenjala poluglasno. Nekako je uspjela uvući ruku u moje bokserice i uhvatiti me za BiiiiP. Zatim se povukla sna�no nadolje, među moje noge i otkopčala hlače do kraja, izvukav�i mi BiiiiP van. Gledao sam je dok je vrhom jezika dotaknula odebljali vrh, a zatim stala kru�iti jezikom oko njega. Oči su joj bile vodenaste, gotovo staklene. Voljela je BiiiiP, pogotovo tuđi, to sam oduvijek znao...

Pu�ila je mahnito, brzo, dr�eći se za korijen mog BiiiiP kao da bi joj mogao nekud pobjeći iz ruke. Raspamećivao me pogled na frendovu �enu koja mi pu�i dok on negdje psuje sporog vozača ispred sebe, vraćajući se doma s posla. Konjski repić skakutao je nesta�no u ritmu njezinog pu�enja. Mljackala je pohotno, a BiiiiP joj je par puta izletio iz usta, ostavljajući slinavi trag na obrazima. Vi�e nisam mogao izdr�ati! Uspravio sam se naglo i oteo joj igračku, uvaliv�i joj jezik u topla usta. Imala je okus i miris po njemu, �to me jo� vi�e rajcalo.
- Mhmm, daaajj... daaaj mi ga - promumljala je dok smo se ljubili, hvatajući me za karu. Stvarno ne bi bilo sportski da joj ne ispunim tu �elju... Polegao sam je na trosjed i stao otkopčavati hlače. Svukao sam joj čizmice, prvo jednu, a kad je ona lupnula o parket, i drugu. Malene, pamučne gaćice sam također već sljedeće sekunde odbacio na pod. Ru�ičastu, obrijanu brazdu krasio je maleni svijetlosmeđi čuperak. Kakva pičkica!

- Jebi... jebi meee - vapila je dok sam svlačio hlače sa sebe. Jedva sam ih uspio povući do koljena, i već me obujmila nogama oko struka, pro�dirući me kao pauk svoju �rtvu. Pohotno smo se ljubili dok sam joj smje�tao pimpek među noge. Prostenjala je kad sam vrhom pogodio rupicu, a uz jedan dugački "aahhhhhhhh" dočekala ga je kad je prodro u nju skoro cijelom duljinom. Uska i vla�na pičkica bila je jedina prava za Tanjin kalibar. Nisam puno okoli�ao, već sam, unatoč njezinim poluglasnim krikovima i uzdasima, nabijao karu brzim ritmom. �elio sam je razjebati tu, na trosjedu gdje svako veče glumi savr�enu suprugu i gdje su se ona i Igor tko zna koliko puta karali... Jaja su mi pljeskala po njezinom dupetu, a ona je, gotovo cvileći od bola, prolazila �ustro prstima kroz moju kosu. Trosjed se tresao pod nama, lupkajući o zid. Oslonio sam se na ruke i koljena i jo� br�e stao ubadati. Osjetio sam sna�no bubnjanje u glavi, a iz jaja mi je već sljedećeg trenutka poletjela vruća sperma. U zadnji trenutak izvukao sam BiiiiP iz njene BiiiiP i opkoračio je. Uz dva-tri kratka poteza �ake iz vrha je �trcnuo prvi, a zatim jo� nekoliko mlazova, koji su je po�pricali po vesti, kosi, licu, sisama, razjapljenim ustima...

Svr�io sam stvarno obilno, puno se toga nakupilo u meni otkad me ona počela rajcati, a zatim se strovalio na trosjed pored nje, poku�avajući povratiti normalni ritam disanja. Ona je već navlačila dijelove odjeće na sebe.
- Ajde, obuci se, on samo �to nije - po�urivala me, hitajući u kupaonicu ukloniti tragove moje sperme sa sebe. Samozadovoljno sam se osmjehnuo i stao se oblačiti. Ipak si nisam mogao dozvoliti da me Igor zatekne spu�tenih hlača na svom trosjedu, na kojem sam mu upravo pojebao �enicu. Koja sam ja BiiiiP! Al� ne veća od nje...

Objavljeno: 2012-12-14 21:32:33

:: SLANJE SMS PORUKA BESPLATNO
:: ZABAVA
:: IGRICE
| Učitavanje stranice trajalo: 0.0178061 sek.| Članovi online - 6 | Gosti online: - 1107 | Powered by Ljubavni-Sastanak.com |

Marketing | Mogucnosti | Kontakt | Uspesna Ljubavna Muvanja | Uslovi Koriscenja Sajta | Polisa Privatnosti